Wednesday, June 23, 2010

Kids Make It RAIN... ON MOM!!! Ignorance at its UGLIEST!

So... yeah... I am watching this video, reading commentary from an Essence writer (who definitely understands my beef with this video, read her comment at http://goo.gl/PDEd) and all I'm thinking, Hoping, PRAYING, is that this IS NOT, CAN NOT be their mother!!! Please LORD, JEHOVAH, let this woman be their ill-advised big sister, or better yet ignorant-ass baby sitter so that she can be fired and NEVER see these poor children again!

What's ULTIMATELY disturbing to me is the fact that not only is she gyrating a whole lot of womanly ... assets ... in front of their faces (which at one point she almost rebirthed the 2YO) but the baby appears to be putting the fake money into her pants! Like WTF! Where did this baby see and/or learn to do that!?!

Another TRULY DISTURBING turn of events is when the older kid (who not only knows the WORDS to 5-Star BITCH) decides its time to spray whip cream on this woman. Like here hoe, take that, take that! Then the chick pours MAC & CHEESE ALL OVER HERSELF! (I apologize for all the caps, but DAMN!)

And when I didn't think it could get any worse! She decides its time to oil her belly and... well, let's just say this video has got to be one of the most disturbing and ignorant displays I have ever seen. I am not sure what was on her mind, but PLEASE LORD, PLEASE don't ever allow her to procreate AGAIN!

And in conclusion, I have to ask the question, some people may not even notice this part... but what adult or older teen was OK with this??? What do I mean, you may ask? Well, check out the video. This was not a Tripod production, the camera was moving! So there is another person in this room, thinking this was all OK, in some sick sort of way. Or maybe they were just getting evidence for CPS! I can only hope the latter is true! SMH!

I can agree with the Essence writer, that maybe, JUST MAYBE, this is a family joke gone astray. BUT, who in the hell decides that something this ignorant, should go on WorldStarHipHop.com for the whole world to see? People; black, white, brown and yellow; we gotta do better than this! SMH!

That Is What STYLEZ Thinks. What Do You Think?

Posted via email from Willie Stylez's posterous